عجب میگذرد روزگار

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

 

این قافله عمر عجب می گذرد
دریاب دمی که پر طرب می گذرد
ساقی غم فردای حریفان چه خوری
پیش آر پیاله را که شب می گذرد

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
ببخشید ازایجا به بعد مربوط به عشقم هست
به وبلاگ عشق من خوش آمدید ................................. ............ ....................................

نظرات شما عزیزان:

برای تو مینویسم
ساعت0:31---23 آذر 1389
سلام

دقیقا میدون چه حسی داری!!!

اینقدر دلت بزرگه و اینقدر مهربونی که حتی نمیتونی با یه آدمی که اصلا ارزش رفاقت و دوستی رو نداره به هم بزنی.

ببین عزیز من تو زندگیم خیلی دوست داشتم یعنی اگر بخوام بشمرم شاید از 300تا بیشتر بشه ولی بین همه اینها فقط 3تا یا 4تاشونه که برام مهمن و هر کاری که از دستم بر بیاد براشون میکنم.اولیش تویی و 3 تای بقیه کسانی هستند که تو بحرانی ترین وضعیت زندگیم کارم بودن.

من نمیگم که تو گوشه گیر بشی یا با کسی قهر باشی فقط یه چیزو بهت میگم که به کسی محبت کن که لیاقت محبت تو رو داشته باشه.(البته یکی باید به خودم بگه!!!) من دوستایی داشتم که 24 ساعته با هم بودیم ولی به خاطر یک اشتباه که مرتکب شدن کامل گذاشتمشون کنار و اصلا سراغشونو نگرفتم . حتی ناراحت هم نیستم چون میدونم اونا لیاقت دوستی منو نداشتن.

حالا تو ببین این آدما ارزش دوستی تو رو دارن یا نه؟

اگر اره که پس باید هر کاری از دستت بر میاد بکنی که باز باهاشون دوست بشی.این گوی و این میدان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 22 آذر 1389برچسب:,ساعت1:26توسط عاشق | |